Dit is een afbeelding uit de voorstelling van het NDT die we bezocht hebben. De voorstelling heette 'True to II' en daarom stonden er ook duo's centraal.
Dit zijn wat foto's tijdens de introductieles van de dames van dans. Ze wilden ons laten voelen hoe zwaar dans kan zijn. De les was een inleiding op de voorstelling van het NDT waar ze ons mee naartoe zouden nemen.
Dit is een afbeelding van de voorstelling waar de mensen van Theater ons mee naartoe hebben genomen. De voorstelling heette 'Van de brug af gezien' gespeeld door theatergroep Oostpool.
Tijdens de verwerkingsles van Beeldend zijn we gaan schilderen. We hebben het melkmeisje van Vermeer in stukjes geknipt en iedereen een stukje gegeven. Die mochten ze vervolgens in hun eigen stijl naschilderen. En zie hier het eindresultaat.
We hebben ook samen dingen gedaan buiten de officiƫle opdrachten om. Tekenen en trampoline springen. Het tekenen sloot mooi aan op een werk van een kunstenaar die we gingen zien tijdens de activiteit van Beeldend naar museum De Pont.
hoi, ik ben Leonie. Ik ben geboren in Arnhem op 09-03-1992. Ik studeer ook in Arnhem aan ArtEZ, hogeschool voor de kunsten. Ik doe de opleiding Docent Beeldende kunst en Vormgeving.
Daarvoor heb ik HAVO gedaan op het OverBetuweCollege in Bemmel.