dinsdag 30 maart 2010

Work in Progress














Jaaaa we zijn wel druk zo met z'n allen. Interdisciplinair bezig. Ook de mensen van Theater hebben mee geschilderd.

maandag 29 maart 2010

Voorstelling Dans


















Dit is een afbeelding uit de voorstelling van het NDT die we bezocht hebben.
De voorstelling heette 'True to II' en daarom stonden er ook duo's centraal.

Introductieles dans

















Dit zijn wat foto's tijdens de introductieles van de dames van dans.
Ze wilden ons laten voelen hoe zwaar dans kan zijn.
De les was een inleiding op de voorstelling van het NDT waar ze ons mee naartoe zouden nemen.

voorstelling Theater


















Dit is een afbeelding van de voorstelling waar de mensen van Theater ons mee naartoe hebben genomen. De voorstelling heette 'Van de brug af gezien' gespeeld door theatergroep Oostpool.

Verwerkingsles Beeldend
















Tijdens de verwerkingsles van Beeldend zijn we gaan schilderen.
We hebben het melkmeisje van Vermeer in stukjes geknipt en iedereen een stukje gegeven. Die mochten ze vervolgens in hun eigen stijl naschilderen.
En zie hier het eindresultaat.

De Pont














Voor de activiteit van Beeldend zijn we naar het Museum De Pont gegaan in Tilburg.

Samen dingen doen.
































We hebben ook samen dingen gedaan buiten de officiƫle opdrachten om.
Tekenen en trampoline springen.
Het tekenen sloot mooi aan op een werk van een kunstenaar die we gingen zien tijdens de activiteit van Beeldend naar museum De Pont.

mijn vak en ik.













Dit is het werkstuk wat ik heb meegenomen voor mijn Mijn Vak en Ik presentatie.

als eerste naar Micmacs


















Hier begon het allemaal mee. Naar de film met de hele interfaculteit.