maandag 29 maart 2010

voorstelling Theater


















Dit is een afbeelding van de voorstelling waar de mensen van Theater ons mee naartoe hebben genomen. De voorstelling heette 'Van de brug af gezien' gespeeld door theatergroep Oostpool.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten