Tijdens de verwerkingsles van Beeldend zijn we gaan schilderen. We hebben het melkmeisje van Vermeer in stukjes geknipt en iedereen een stukje gegeven. Die mochten ze vervolgens in hun eigen stijl naschilderen. En zie hier het eindresultaat.
hoi, ik ben Leonie. Ik ben geboren in Arnhem op 09-03-1992. Ik studeer ook in Arnhem aan ArtEZ, hogeschool voor de kunsten. Ik doe de opleiding Docent Beeldende kunst en Vormgeving.
Daarvoor heb ik HAVO gedaan op het OverBetuweCollege in Bemmel.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten