maandag 29 maart 2010

Verwerkingsles Beeldend
















Tijdens de verwerkingsles van Beeldend zijn we gaan schilderen.
We hebben het melkmeisje van Vermeer in stukjes geknipt en iedereen een stukje gegeven. Die mochten ze vervolgens in hun eigen stijl naschilderen.
En zie hier het eindresultaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten