Dit is een afbeelding uit de voorstelling van het NDT die we bezocht hebben. De voorstelling heette 'True to II' en daarom stonden er ook duo's centraal.
hoi, ik ben Leonie. Ik ben geboren in Arnhem op 09-03-1992. Ik studeer ook in Arnhem aan ArtEZ, hogeschool voor de kunsten. Ik doe de opleiding Docent Beeldende kunst en Vormgeving.
Daarvoor heb ik HAVO gedaan op het OverBetuweCollege in Bemmel.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten